February 13, 2010

I feel good........


I know that I should....thanks every kind soul out there for your concern while I was feeling unwell!


Jag gosar i mattes kuddar i soffan.......hon har kuddkrig på stan. Skämt åsido, hon är på möbelmässan....säkert nya tyger hon måste kolla in......det är mycket skönare här hemma. Hon har lovat att avlägga rapport om både det ena o det andra, bl.a. tjuvfångsten härom natten......undrar när hon sover den människan!

Many ♥ from my cozy corner at home again,
Kletus

(Ia is busy scrutinizing the Stockholm Furniture Fair, she'll be back next week with a report)

10 comments:

rosenskära said...

Åh Kletus, du mår bra igen, vad glad jag blir! Nu ligger du ju sådär uthälld som friska katter gör! Det ser nästan ut som att du ler oxå...
Hälsa matte, husse och resten av husets folk!

Kram
Lena

Monica said...

hej !!!!
åh, vad härligt att höra att du mår bra !!!!
blev riktigt orolig, när jag inte hörde nåt från dig !!
Och vilka grymma kuddar du har att luta dig emot......hmmm....vill ha.....får nog säga åt matte att skaffa lite roligare kuddar, för så där klassig vill jag också vara !!
Min matte ser fram emot nästa inlägg ........
kram,Leo i Rom ( matte Monica skrev igen ..)

Anonymous said...

Caro Kletus,

Happy to see you back on stage - sorry, in your cosy corner! Be a good boy now, and report back to the rest of us from your padrona's excursions! Hayy Valentine from Ingrid & the woolies!

Lusthuset said...

Så SKÖNT att du är hemma igen och mår bättre!! Hoppas att Matte hade det trevligt på möbelmässan den lyckosten....sedan får hon minsann komma hem och gulla med dig. Kram på er!!

Helena Dovier said...

Åh, det var för väl att det gick bra med Kletus! Jag blev också orolig när det inte kom någon mer rapport på bloggen. Gosa ordentligt med varandra nu, Kletus och matte! :-)

Kram från Helena

Made in Persbo...Carina said...

Å så gott att du mår bättre nu Kletus! Du ser ju ut att ha det nästan oförskämt gott där bland vackra plädar och kuddar ;)

Skickar en stor Alla Hjärtans dag-kram till dig och matte!

KRAAAM!
Carina

Helen said...

Fina Kletus...så glad jag blir att höra att du mår bättre och vilar upp dig i hemmet. Allt gott till dig!

Hälsa matte också.

Kram!

Matilda said...

Åh så mysigt och vad skönt att kissemissen kommit hem igen!

Jag ska skriva lite om en av mina katter idag, en riktigt söt liten dam, med ett spännande förflutet-Selma.

Hoppas du får en riktigt fin Alla hjärtans dag♥!

Kram, Matilda.

Unknown said...

Jag vill också var så där lite lagom halvkrasslig och ligga skönt unrullad i en gosig pläd. så´n älskar jag.
//Camilla

Renae Moore said...

Ingela,

I am so happy your kitty is feeling better...he is just so precious. I know that now you can breathe a bit easier and get to the projects you have waiting.

xx